89 kex



Det blev inge hockey för mej idag.....både och tycker jag, hade varit kul, men jag proriterade mej själv !

Skall nämligen lägga mej i ett skönt bad när jag gjort klar middagen, vet inte riktigt vad det blir
mer än att det blir ngn slags kycklingsås med färsk ekologisk pasta till, blir nog bra.

Ja idag har jag gjort klart senapen + bakat havrekexen (tusen tack Jonna för receptet) hur goda som helst,
alla åt av dom så Magnus blev tvungen att åka till Ica för att köpa mer smör....
Och naturligtvis äter vi inte så här mycket senap själva, en del skall nämligen ges bort.



Det är bara "smyckningen" av burkarna som fattas, imorgon skall det stekas jul köttbullar !

Nej nu skall jag ju ta hand om mej själv, då kan jag ju inte sitta här inte.

Ha en trevlig kväll
"Bettzy"

Kommentarer
Postat av: Mia

Jatack, en burk senap skulle sitta bra till jul ;-)

Haha...skämt åsido. Men receptet på havrekexen vill jag gärna ha om det går för sig. Om dom inte är svåra att göra, vill säga.

2008-12-06 @ 19:03:36
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Emma Halvarsson

Hallå där bullmamman! Vad du fixar och grejar...smaskigt med allt julbak..skulle behöva sätta fart med det jag oxå snart! Som tur är det det enda jag behöver fokusera på i "matväg" till jul för middagen äter vi hos svärföräldrarna..och sen kommer släkten till oss för fika och julklappsutdelning...perfekt tycker jag =)

2008-12-07 @ 09:40:54
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Katarina

Du arbetar på med julförberedelserna du duktiga kvinna :) tur att jag har Jonna & mamma !! I dag skall vi passa på och ta skid premiär i backen hela familjen i den strålande solen, inna mitt 14 timmar natt pass !!

2008-12-07 @ 11:30:47
Postat av: Elin

Mmm vad gott med havrekex,jag måst och sätta igång med förbredelserna för julmaten, vi ska vara hos oss i år. Men hälsa Lina att jag och Isak äter julgröt hos "farfar" :) Anders ska åka skidskor i bergeforsen han :). Sunes jul e inte Keckas verk, jag köpte den i fjol vill ni bränna av? :) kram kram

2008-12-07 @ 18:17:43
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0