Gott Nytt År !!



Önskar jag Er alla som läser min blogg !!

Ja när jag blickar tillbaka på 2008 så är det mycket som hänt.
(Det går att klicka på bilderna så blir dom större)



Thailand i April

                       

Linas konfirmation
Äntligen moppekort
Gustav´s inspelning av Barda



Samt Magnus som sköt sin första älg.

Ja det är faktiskt lite speciella händelser för vår familj, och iövrigt så tycker jag 2008 har varit ett bra år,
har ju även kommit igång med min arbetsträning !



Nej nu skall jag dammsuga, samt packa lite saker som jag skall fara bort till Anna med inför kvällen,
vi hade tänkt ta en promenad till dom & då vill vi ju inte bära på en massa tunga saker, skönt för Boris
får gå av sej lite innan allt nyårsfirande.

Gott Nytt år på Er !!


Kommentarer
Postat av: gunilla nilsson

GOTT NYTT ÅR! på er, det känns så himla gott att ha vetskap om att min dotter barnbarn samt måg har haft ett bra år.

Nu önskar jag att 2009 även ska bringa tur, lycka, samt samanhållning.



Kram på er alla från Mamma.

2008-12-31 @ 13:38:44
Postat av: Katarina med fam

Gott Nytt År !!! till er alla hoppas 2009 blir lika lyckat/ Kram

2008-12-31 @ 13:45:52
Postat av: Britta

GOTT NYTT ÅR! på er

2008-12-31 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0