Kevin

             

Ooops nu väckte Lina mej, vi som skulle se "en prins i New York" (men hon & Gustav såg den)
så när hon väckte mej hade hon redan lagt "lill krigaren"  http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=97705 
Tydligen dröjer hans avsnitt som man skulle kunna se nu via datorn....kan bero på att det är
mot slutet i serien, vet som sagt inte för tidigare har man kunnat se.

Ja Magnus han somnade innan slutet av idol, han var tydligen trött stackarn.

YEEEEEES Kevin vann !!!!!!!!! Har sagt det från första början, där har vi vår idol !!!

Apropå det har ni varit in på Lina & kollat på vilka hon träffat ?????

För övrigt har Lina & jag (&delvis min mamma) varit ute på shopping idag inkl.
veckohandlingen som alltid skall göras.



Kolla in all snö som vräkt ner & då kan jag upplysa om att det inte skall ge sej förrän
på söndag som det verkar. Underbart eftersom vi nu har snöslunga & därmed inte skall klaga, men
Magnus sa att det är fasen så jobbigt att köra den, trodde ärligt inte det (då jag nu alltid skottar för hand.)
Hmm såg lite andra kort ochså som "små vildarna" knäppt på sin mor som sov 
& dom tänker jag inte lägga ut !! Dom hade nog kul kan jag tänka mej.

Men fasen vad pigg jag känner mej då......har ju sovit ca 2 h redan.

God natt ialla fall, får se om det blir hockey imorgon, min man vill att jag följer med,
jag får se & ärligt talat har dom aldrig förlorat när jag varit där !!!



Kommentarer
Postat av: Anni

Du måste gå o titta på TIK idag! Jag kan bara drömma om att få gå när man bor i den här lilla änden av världen... Och jag har det inte så lätt med alla jobbiga MoDoiter som ska påminna om att de ligger före TIK i tabellen. Men nu är det nära, endast en poäng skiljer lagen emellan. Heja TIK!

2008-12-13 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0