Magsjuka !

Ja då vet ni vad vi sysslat med i natt då...Gustav fick magsjuka, rätt så trött är vi hela familjen just nu. Jag själv är inte så orolig, har nämligen aldrig varit magsjuk, (peppar peppar) möjligtvis en jul för ett par år sen, men vet inte säkert, vi får hoppas Lina klarar sej eftersom hon for igår (men hon kan ju ha blivit smittat redan) & sen är det ju Magnus som stod mitt iallt inatt (jag stod bervid & köjdes).


Tänkte passa på att berika er med denna fina bild, (ja mest för vänner & släktingar som inte har ngn snö...)



Alltså så här mycket snö tror jag inte vi hade på hela förra vintern, så jag passade på & tog ett kort innan allt ev. blåser (el regnar) bort, får verkligen hoppas att det blir en snö vinter & inte en halkvinter.

För övrigt tvättar jag sängkläder & skurar lite extra, Magnus skurade toan uppe inatt,
tror aldrig den varit så ren ngn gång. Vi får hoppas att det är färigt för den här familjen....

Jag fick ändra min tid hos arbetsförmedlingen idag, då jag inte kände mej så fräch.

Får se om det blir ngn karra tillverkling idag, om inte annat skall jag plantera några hyacinter,
jag älskar doften från dessa julskönheter !!

Och emellanåt hjälper jag Magnus med budgeten.


Kommentarer
Postat av: Marie

Magsjuka!!! Fy ,än så länge har vi klara oss.

Härligt att se snö. Här är det regn och grått.

Krya på er.

2008-12-10 @ 12:49:22
Postat av: Emma

Hihi, det är min lillasyster som fixat till den..ska be henne lägga dit henke oxå...åsså vill jag ha lite mer krumelurer och lite sånt ;-) När ska du acceptera mig som vän på Facebook då?? ;-)

2008-12-10 @ 14:08:59
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Mia

Men FYYY va jobbigt med magsjuka såhär före jul å allting. Ja, jag var ju magsjuk ordentligt för nån vecka sedan och det önskar jag inte min värsta fiende ens. Usch, va jobbigt det var. Har nog inte hämtat mig riktigt än, för jag har svårt att äta vissa saker...blir orolig att jag ska kräkas...hua!

2008-12-11 @ 07:02:18
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0