Snart nytt år



Detta var en fin bild tycker jag, var ju meningen att jag skulle heta "Betty Boop" på bloggen, men det var upptaget.

Idag har Magnus & jag besökt Birsta, på Magnus initiativ !!!!........ trodde första att han var lite febrig, nej han tyckte väl vi kunde strosa på lite, eller ja när vi såg trafiken, så insåg vi båda att vi tar bara en sväng på Bahaus & Home, vi kollade lite på badrumsinredningar & kök samt vitvaror till vårt nybygge, som förhoppningsvis kommer igång snart....köket har jag redan bestämt, men ville ju ha Magnus samtycke ochså naturligtvis, & han tyckte det var jätte fint.

Ja imorgon är det nyår, & vi skall som jag nämnt tidigare till Fam. Andersson i år, grabbarna tar med sej kidsen på lite bowling först innan vi träffs, ser verkligen framemot det, för dom fixar & donar alltid så fint & gott, varje gång vi är ditbjudna. Jag skall inte glömma kameran, så lägger jag ut lite bilder på nyårsdagen....såvida det nu inte blir så här



Nej skämt & sido, det blir alltid lungt & sansat tillsammans med Anna....................................

Skriver lite mer imorgon !

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, fy sjutton va skönt att 2008 är slut snart. Det har varit ett konstigt/jobbigt/tråkigt/tröttsamt år tycker jag. Men jag är övertygad om att 2009 blir MYCKET bättre. Så jag är redo! :) Titta nu inte sååååå djupt ner i glaset så att Anna får livrädda dig...hihi...era fyllskator! ;-) Grått Nytt Hår!! Kramisar!

2008-12-31 @ 00:27:06
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0