Ledig dag



Magnus ringde precis & sa att jag blev ledig idag, nåja ledig & ledig jag får byta dag till i morgon istället  
(vi håller nämligen på med budgeten & den måste bli klar denna vecka, & precis idag fick han besök + ett kundbesök som måste göras)  & det passar jättebra då jag skall ha en sk uppföjlning med arbetsförmedlingen & försäkringskassan kl. 09.00 imorgon.

Men hur som helst tycker jag det är trevligt när det blir lite "surprise" är nämligen så gott som klar för dagen,
skulle bara fika & gå ut med hunden innan det bar iväg.
Har jag vetat att jag varit ledig, hade jag nog fortfarande legat i sängen & läst (skönt i och för sig) men jag blir så himla "svår startad" förstår ni, går mest runt & plockar osv, men orkar inte göra mej klar för dagen, en jäkla förmåga att skjuta just den uppgiften framför mej, måste ha med min långa sjukskrivning att göra...

Ja men då ska IKEA, apoteket & banken få sej ett besök idag då, sen bär det hemåt för att slappa lite framför mitt favvis program "Desperata hemmafruar" började nämligen titta på säsong 4
i går kväll min man & jag.

I em har jag planerat lax till middag, fick ett suuper recept av mamma i helgen, har ätit det tidigare.
Vi får som sagt passa på att äta fisk när tonåringen är bortrest.
Hon for till stockholm nu på morgonen med skolan på ett sk. studiebesök, dom skall bla besöka
Cosmonova m.m lite tid över för shopping skulle det ochså bli,
fattar ni vilken bra skola hon går på, det enda dom behöver ha med är fickpengar !!

Ha en bra dag !
Kramis

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hmm det stör mej att det blir fel i texten när jag skriver, så som bla radbrytning osv, i utkastet ser det bra ut men mär det publiceras...

2008-12-09 @ 08:40:41
URL: http://bettzyboop.blogg.se/
Postat av: Elin

ja hon går på en bra skola lina, jaså stockholm inte illa :)

2008-12-09 @ 17:55:38
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0