Väntans tider



Nej inga bäbisar på gång, utan jag väntar på att Lina skall ringa, hon är i stan på bio, sen skulle hon
ev. gå och käka efteråt, så jag skriver ett litet inlägg innan jag skall fara & hämta henne.

Ja som sagt så har julen varit otroligt lugn & skön.
Igår var vi på hockey med Anna & Pärra, vi träffades i baren redan 14.30 för att käka, dricka & surra lite,
efter matchen gick vi hem till oss, för att äta ost & kex + drink & vin, vi hade jätte trevligt,
men det dröjer inte länge till nästa gång, då vi är bjuden till dom för att fira nyår, trevligt.

I övrigt har det inte hänt ngt speciellt som är värt att skriva ner.

Idag fick jag liksom ett litet ryck...Jag lagade en "skink Jansson" kokade en tror kastrull med tomte gröt,
kokade saft + stekte 23 st pankisar...ja men det är bra så ungarna har ngt att äta till ex. lunch
så här på jullovet.

Nej nu skall jag hasa mej upp till övervåningen för att umgås med maken framför tv:n en stund.

tjinge ling

Kommentarer
Postat av: gunilla nilsson

Hej!

Har du inget för dej så kan du baka mer haverkex, det var de godaste jag ätit på länge, snart ätit opp alla.



Kram mamma

2008-12-30 @ 19:06:07
Postat av: Mia

Instämmer med föregående skribent (fast jag har inte smakat på dom):)

2008-12-31 @ 00:28:21
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0