Grattis Marie !!!!

Hipp hipp hurra för denna sköna "brutta" som fyller 41 år idag !!!



Jag såg du hade ringt igår kväll, men då sov fru Nilsson ser du, undra vad du ville då, kanske du hade lite ångest för din ålder & ville prata av dej lite....Ett långt sms fick jag ochså & på engelska, är nog inte så bra för dej att vara ute på Sandhamn & små fira !!!  Hoppas ni hade det trevligt. du får väl slå en signal när du kommit "i hamn" igen, om du får tid.

Stort Grattis 
Puss & kram
Önskar
Bettan med familj

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis i efterskott Marie. Tänk att du blev en prinsessa med Bettans hjälp :)

2008-11-23 @ 15:46:00
Postat av: Marie

Tack Bettan! Denna dag/glömmer jag aldrig.

Snygg blev jag också.

Kram

2008-11-23 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0