Helkväll !!!

Nej jag är inte bakis !!!
Jo som sagt jag som inte kände för en utekväll....Det blev både hockey & baren & sen for vi även på festen, hur kul som helst ! Bra ordnat Ragge !! & vilka är inte där om inte våra kompisar/förra grannar Mats & Nicklas !!! ha ha ha, så man fick sej ett par danser, tackar tackar säger ju jag då. Men innan vi for så hade Lina gumman fixat taccos åt oss när vi kom fr hockeyn, så det vara bara & sätta sej vid dukat bord, & sen plockade hon undan & diskade, de ni, helt underbart.


Se så fint hon gjort !, det där är mammas flicka det !!

Nu vet jag ju att vissa sitter & väntar på lite kort fr gårdagen....
Det tog lite tid för mej att skriva nytt inlägg, för Lina har lärt mej hur jag "hottar" till korten & då
ville jag ju lägga ut dem här så det är det jag pysslat med & därmed är jag som sagt inte bakis....




   

& kolla in det här då, värsta tjejen:


Ja som ni ser hade vi jätte trevligt, så jag måste ju ochså tacka Emma för en jätte trevlig kväll, tur jag hade henne för jag kände inte så många andra brudar som var där, jo just ja Lena var ju osså där.
Sen har man ju tur att bästisen jobbar på taxi, så man får tag i en bil när man vill hem.
Tack Mia!

Nej nu skall vi käka kyckling & klyftpotatis, lägger ut receptet senare, måste ju testa först, men det doftar ivarjefall gott, det är hel kyckling, ochså har jag gjort ett kryddsmör som jag "geggat" in under skinnet samt runt om. Såg när Leila gjorde det till halloween, & sen blir det ju naturligtvis Bingo Lotto!!! de du Mia....

Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha..den där bilden med alla glas hade jag visst förträngt!! s Hälsa Lina att korten blev skitsnygga!!

2008-11-16 @ 19:21:07
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen, glömde skriva att jag kunde bara inte hålla mig längre med ljuskransarna..och det kliar som bara den efter att få sätta upp ljusstakarna och allt annat! Så himla mysigt med JUL!!

2008-11-16 @ 19:26:43
Postat av: Mia som inte var där :(

Ja, jag säger då det....ser ut som det blev BLÖTT igår...men varför är jag inte förvånad...haha...till helgen är jag iallafall LEDIG....tro vad Mia ska hitta på då rå...? ;-) Nån som har nåt förslag, kanske...?

2008-11-16 @ 22:46:27
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Marie

Trevlig helg har ni haft ser jag. Men du är ju enormt duktig ppå detta med att blogga. Och snyggt är det. Detta är din grej.

Kram på dig

2008-11-17 @ 08:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0