Ledig dag....

Vill ha !!!!!! Volvos senaste S60 !!!!!!!!!! & i röd tack !!!!!!!!!!



Men det är bara en dröm & parantes "(  )"  & det måste man ju få ha......

Från det ena till det andra hur definierar man det då ?? dvs. "Ledig dag"  hur som helst så har det varit fullt upp som vanligt, alla vanliga sysslor som jag är övertygad om att ni andra ochså har (därför nämner jag dom inte) men utöver det så har jag faktiskt 4 soptunnor utomhus hos mej, jaa alla är ju inte tomma precis...men vissa är det, (hoppas nu ingen fr green peace läser detta) men eftersom vissa av  hyresgästerna är bortresta med jämna mellanrum, så passar jag på att slänga lite extra...som ni alla vet börjar jag snart med både julbak & karratillverkling & behöver lite utrymme, därmed fick bla. frysen sej ett rejält besök.

Senare idag. Kl. 11.03 närmare bestämt ringde Gustav´s lärare mej & undrade om Gustav fick komma hem, då det nu hade hänt en tråkig grej som nu min Gustav var delvis inblandad i, & vilket han med andra ord mådde jätte dåligt av, det var mest på skoj i början, och en sak kan jag säga, att så mycket som hänt det senaste året på Gustavs nya skola har aldrig hänt på tidigare skola, & då har jag haft barn där sedan år 1999 !!!!!  (Ta åt Er ni som känner Er berörda & som ev.läser min blogg) 
Kan även tillägga att min (ja nu betonar jag det ochså)  Gustav är ingen bråkstake !!



Idag är han 10 år  !!

Därefter for Gustav  & jag till "donken" & vidare till ICA Maxi för storhandling, bla en massa filmer, såsom tidigare säsonger fr Idol till Lina för hela 10:-/st !!!!!!! & min jul favvis "Ett päron till farsa firar jul" (2 för 99:-) måste även hitta min andra favvis "tomten är far till all barn" eller hur Katarina ... ?? Fick med nästan allt på listan, förutom den där j-a saffran, pga att man måste säga till i kassan !!!!!!! Ok, kan delvis förstå eftersom det ä jordens dyrastre krydda !!!
Men jag glömmer det alltid & får fara tillbaka senare, dom som sitter i kassorna skulle alltid påminna en (stackarna).....




Kommentarer
Postat av: Marie

Skitsnygg!!! Den vore ju som gjuten för dig Bettan.

Lika snygg som din blogg är. Och även din son..

Läs din mail.

Kram

2008-11-20 @ 10:50:19
Postat av: Emma

Huga va söt han var på bilden ;-) Trist när det händer tokiga saker på skolan, hoppas allt är bättre i dag iaf.



Förresten..på vårat Ica brukar det stå en lapp vid kassan. "Du har väl inte glömt saffran?" Bra grej tycker jag ;-)

2008-11-20 @ 12:13:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Gullunge han är Gustav, tråkigt att det händer en massa på skolan då. Bettan du måste åka på båda ställena det är såå roligt :). Nä han har inte den boxen, visste inte att det fanns äns hihi. Han har en film och vi har köpt en till till honom som han ska få av oss i julklapp :). Bloggen är superfin förresten.

2008-11-20 @ 20:22:20
Postat av: Mia

En tuff brud i lyxförpackning=Bettan måste ju bara ha en sådan bil...hihi...alla skriver ju bara om hur snygg bilen/Gustav eller bloggen är. Men jag tycker nog att du är bra snygg också! ;-) KRAM PÅ´RE KOMPIS!!! :)

2008-11-21 @ 18:52:12
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia igen

...men du...inte ska du väl ha en SOSSE-röd bil??!??!!? Jag har lagt märke till att KÄRRINGAR kör alltid små, röda bilar...kolla ska du få se!! Ha ha

2008-11-21 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0