Lördag kväll

Jaha, vad har vi gjort idag då, jo vi har varit i birsta & shoppat lite ja tyvärr sånt som tagit slut & man måste ha som, mascara- kanebo, ögonbrynpenna-kanebo, ögonskugga-isadora, mascara till lina, tunna sockar, 2 par "långstrumpor" att ha i stövlarna & ytterligare en till svart halsduk (den förra snodde tonåringen), 2 st t-tröjor till Gustav osså present till en tjej i Gustavs klass som har fest i kväll, samt rollon, ob, tandkräm, & skökjmedel typ så där 1000 pix, om jag nu inte förträngt ngt, det är så typiskt att allt skall ta slut på en gång, ochså såna saker som är tråkiga att inhandla (men som sagt nödvändiga).

Senare kom Lina på att vi skulle fara & hälsa på hennes faster Elin som bor på Alnö, dom har nyss köpt hus, så vi var nyfiken & for ut på en fika, & dom har fått så fint, kolla in fondtapeten med rosorna på, åååå. Det är mina underbara ex. svärföräldrar som är på bilden samt faster Elin (alltså min dotters faster).




Och här är bild på bus Isak (sötis) som äter "negerbollar" ja han säger faktiskt så, ha ha


Ochså på kusinerna Lina & Isac


Här är ett kort sen Isaks födelsedag i augusti, hur fint som helst !!!!!!!


Ja det var ett kul & oplanerat besök, sen begav vi oss hem för att ta rätt på en massa kött som familjens jägare fixat, han var nästan klar med paketeringen när vi kom hem.

Nu har jag precis sjkutsat Gustav på festen, han skall sova kvar, ensam kille för dom andra ville inte, men inte tycker Gustav det är konstigt inte, så jag sa åt honom att sköta sej, men mamma !! sa Lina han är ju bara 10 år, så skärp dej !!!..... ja inte vet man hur det är nu för tiden inte, (nej nu får jag inte dömma andra efter mej själv...) & herre gud vad den pojken kommer få det jobbigt med mor sin under tonåren, vill bara inte tänka tanken än !

Nu skall jag ansluta med min man på övervåningen med ett glas vin & hockey, inga mål än fr timrå vad jag kan förstå (inget vrål fr övervåningen)

Heja heja heja heja
    

Tjinge ling

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Hm..Elins kille..visst är det Anders Sundström..?? Tyckte jag kände igen Isac..?

2008-11-01 @ 21:37:08
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Emma Halvarsson

Ja nu har jag snokat och det var ju Anders Elin du skrev om. Vi är uppvuxna tillsammans han oxå jag..eller jag gick i skolan med hans storebror Tobbe men man umgicks ju allihop ;-)

2008-11-01 @ 21:41:24
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: jonna

gustav behöver du nog inte oroa dig för, är det nån som kommer kunna hantera tjejer på ett bra och fint sätt så är det han ;)

2008-11-02 @ 16:33:24
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Elin

va fint skrivet :). snygg kille som åt negerbollar haha

2008-11-14 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0