Lördag



Igårkväll, hade vi hur mysigt som helst, åt & drack gott, såg på: Barda, postkodsmiljonären, Dobidoo, slutet av Idol, samt Hål i väggen (Hål i väggen, det är Gustavs & mitt fredagsmys, då sover redan Magnus, då han nu jagar på lördagmornar, & Lina sitter för det mesta vid datorn då) Ja hur som helst var det extra mysigt, vet inte varför, men när man inte har ngt inplanerat & alla får göra det dom vill utan stress & massa måsten.

För min del så intog jag badkaret med en massa tända ljus & en Rom & Cola vid 16-tiden de ni, det är lyx det !!!! & då var middagen redan klar, den skulle bara besöka ugnen ett tag samt lite riskok, till & med salladen var gjord,(jag kommer att lägga ut receptet senare, bland det godaste vi ätit på länge kan jag säga, ni får ge er till tåls ett tag till, hi hi) då kan man verkligen slappa i lugn & ro. Igentligen skulle dammsugaren fått lite sällskap ochså, men vet ni vad, den struntade jag i !!! & kanske var det därför det var extra mysigt igår, vad vet jag, för om man nu skall gå tillbaka lite i historen betr. mej, då hade jag varit alldeles slut, eftersom jag hade en massa jä-a måsten på den tiden, då hade det nog "skinit" i fru Nilssons hem, men jag "sken" nog knappast.....

Idag skall vi gå på Hockey !!! Kanske till och med baren får sej ett besök innan....vad tror ni ?? Hur som helst så pratade jag med mitt ex igår kväll, skojjade lite med han att Lina måste få komma till honom ikväll, men det går ju inte för jag skall bort sa han (det visste jag redan eftersom Emma skvallrat, därför skojjade jag) hur som helst så tyckte han att jag & Magnus ochså skulle komma (det är ngn fest som Ragge ordnat inne i stan) så han kontaktade Ragge & det var ok, så nu sitter jag och velar, tycker det genast blir lite stressigt, först hockey & sen in till stan....+ att jag precis idag fått sånt som jag alltid får vid samma tidpunkt & varje månad...& första dagarna är ingen höjdare kan jag lova, är till & med tvekis till hockeyn (&baren) men men vi får se, man vet aldrig med Nilsson (som Mia alltid säger) tar man sej ett glas vin så....

Ja just det, ni kommer kanske senare att se en förändring i min blogg !! Jag har fått tag på en jätteduktig tjej (skolkompis till Lina) som skall hjälpa mej & hotta till bloggen, så det är nog det jag kommer syssla med idag tillsammans med henne (om hon nu har tid idag). Kolla in Linas nya sida, snygg tycker jag.

Nej gott folk nu skall vi äta lite sen frukost barnen & jag

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Äru bakis i dag??? :-)

2008-11-16 @ 11:27:47
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas kvällen var trevlig :). Vilken bror jag har han kunnde inte bjuda in lillasyster heller.. hehe

kram

2008-11-16 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0