Måndag

Hej mina vänner

Igår skrev jag inget, såg nämligen nästan hela dan på:
 Alltså det är så bra så man kan liksom inte sluta...har 2 skivor kvar på säsong 3, sen har jag ju hela säsong 4 ochså (tur man har Mia).

Kl. 19.00 spelade vi faktiskt Bingolotto !! har inte gjort det på flera år nu, men har hört fr många att det blivit ett bra program (igen) & det måste jag ju verkligen hålla med om. Magnus satt på 3:ans bingo & väntade på nr 69 i flera rop & då hade vi vunnit en Volvo S30...fattar ni !!... så nu skall maken spela nästa söndag igen kan jag lova, han var helt lyrisk, så nu vet ni vad vi sysslar med fortsättningsvis på söndagarna, så v.g stör ej ! hi hi

Ja mycket mer än så har det väl inte hänt, idag jobbar jag sen skall jag hem till mamma & hjälpa henne med gardinerna i v-rummet + att jag beställde lunch, man får ju passa på.

                                         
Nej nu skall jag göra lite nytta !

Kommentarer
Postat av: jonna

så var det för mig och nadja förra helgen, vi var båda ett nummer ifrån jackpotten och en resta, så vi spelade igår igen men då gick de dåligt så nu ger vi upp haha

2008-11-03 @ 16:34:47
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad är det jag läser??? BINGOLOTTO??? Då tycker jag att ni ska ta era duttpennor och åka hem till Linkan och Berra och lira med dom för där är det verkligen VAR GOD STÖR EJ på söndagskvällarna. Jag la ner Bingolotto för typ 15 år sen för jag hade 10 lotter och tyckte att då borde man väl kunna få en Volvo...optimisten!! Ha ha

2008-11-03 @ 20:29:39
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Linkan

Välkommen till "De gamlas Bingodag".Nu har du blivit vuxen ser jag.Hoppas du "duttar till dig en Solresa oxå-det gjorde vi och förrförra helgen satt Berra med 1 nr. från Volvo v70 från början av spelet , själv satt jag å väntade på 1 nr som skulle gett 500.000 kr så vill man ha "lite spänning " i livet är Bingolotto det inte helt fel.Så, Lycka till iaf.

2008-11-03 @ 22:39:06
Postat av: Mia igen

Gissa hur avis jag är på att du har en hel säsong kvar av Desperate att kolla på!!! VISST ÄR DET BRA!!! Man får ju inte NOG...!

2008-11-03 @ 23:32:29
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0