Nyfrissad

Imorse var jag till frissan & fixade barret, 1200:- + 275:-(gegg till håret) = 1475 riksadaler fattigare !!!! Ja tydligen kostar det att ligga på topp, ja fy f-n ni kan vara glada ni som inte behöver täcka gråstråna för det måste jag, jag blev nöjd klippte till en lite trendigare page.

Igår inhandlade jag mina julgardiner till köket, jätte fina röda panelisar med snöstjärnor i vitt & silver som bildade 3 stora hjärtan liksom, hur nöjd som helst, så nu tycker jag advent helv-e kan komma, kraftigt nojjig nu...Jag är väldigt snabb av mej skall ni veta, vet inte hur fort jag vill få upp allting, men är rätt snabb på att ta ner det ochså (ja efter 13:dags helgen ivarje fall) 
                                                                          
Igår var jag och hjälpte mamma med hennes gardiner & fönstersmycken det blev jätte fint !! Och till råga på allt så ramlade jag av trappstolen & for in i hörnet rätt in i cd-stället, höll även på att rycka med mej persinerna, de ni, måste ha varit en syn för gudarna, kan meddela att jag har krafitgt ont idag.

Igår kväll när jag kom hem, såg jag ännu en disc på "hemmafruarna", Magnus anslöt efter hockeyn (skandal match...igen) så vi kom inte i säg förrän vid 12-tiden. Kl. 03.00 kom Lina & väckte mej för att berätta att hon var magsjuk !, stackarn tur hon fixar sånt själv, jag har hur svårt som helst för att "städa" efter ngn som spytt, vi får hoppas att det inte är fler som blivit smittad. (själv kan jag nämna att jag aldrig haft magsjuka). Nu är hon pigg igen.

Nej nu skall jag fortsätta och jobba, för tänk om chefen kommer & tar mej i örat....


Kommentarer
Postat av: Mia

Aja baja! Vet du inte att man kan få SPARKEN från jobbet om man bloggar/surfar på arbetstid...men det är klart...ligger man med chefen så kanske det inte gör något...hehehehe ;-)

2008-11-04 @ 21:52:44
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen :-)

har haft mina tankar på en annan Elisabeth idag :-(

en av våra änglar.

/S

2008-11-19 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0