Onsdag kväll




Boris börjar bli lite bättre hoppas vi, fick fara till vetrinären imorse, & tydligen var det vanligt med magsjuka katter & hundar just nu......har väl aldrig varit med om detta, & jag som haft djur så länge men aldrig drabbats tidigare, så vi fick ngt slags "gegg" i nån spruta som han skall ha 2 ggr/dag + ngn dietmat på burk, & peppar peppar han har fått behålla det, hoppas verkligen vi får sova inatt för det har vi inte gjort sen i lördags kan man säga.....
ja ja nyskurat har det luktat i många dar nu, om det är ngt positivt, men det är verkligen synd om han.


Och så här trött & slut blir man när man är magsjuk, stackarn.

Ja förutom dom dagliga sysslorna såsom tvätt, matlagning, plock, bädd osv, så har jag varit på utvecklingssamtal med Lina, & det vara bara positivt !!!! Det går jätte bra för henne, man är såå stolt.

Imorgon är det Gustav´s tur, men det lär nog ochså gå bra.

Imorse innan Gustav gick till skolan, så sa han att han är lite darrig på benen liksom, jaha svarade jag & vad är det då då ?? Jo tydligen blir han så när inte hans familj mår så bra...ha ha lill gubben, ja förra veckan var det Lina som var magsjuk, & nu är det Boris, han är för gullig tycker jag.

Nej nu skall jag ladda inför Bonde söker fru, ha det så gött,
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mia

Det kanske var en släng av Boris magsjuka som jag fick när jag kräktes på natten efter att vi varit hos er???? ....för jag kan väl knappast ha druckit för mycket?????????????????????????? ;-)

2008-11-13 @ 06:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0