Slut som artist

Det gäller att ha ångan uppe, speciellt när man skall få "fin främmande" till helgen....

Idag har jag jobbat, sen fick axfood sej ett besök, köpte räkor till smörgåstårtorna (dom har stans bästa färdigskalade räkor ska ni veta) Eftersom vi har företagskort (observera det är kontantkort) där, så måste dom tycka att personalen är bortskämd, som alltid får "dyr räkor"...sen for jag hem & började med tårtorna, sen middagen (köttfärslimpa),därefter tog jag mej en "dust" med Lina ang lite städhjälp, (tonåringar tror dom bor på hotell) efter många om och men kom hon igång, dammsög hela huset + städade toan uppe, helt fantastiskt (synd bara att det går åt en massa energi på gnabb) + att jag tvättat lite

Nu sitter jag faktiskt med ett glas vin (ledig i morgon) skön avkoppling tycker jag.

Som ni ser händer det inte så mycket mer i mitt liv just nu, än en massa städning m.m. Men vad fa-n livet börjar ju efter 40 & på lördag blir man 41 år, så på söndag kanske......för då är det ju "efter 40" spännade måste jag tillstå !


 Bara man inte vaknar upp & ser ut så här, då kan man ju sluta leka kurra gömma.....
för då har "dom" nog slutat leta efter mej !!!  hi hi
Men roligt ser hon ju ut att ha, & det är ju inte illa.


Nej nu skall jag ta & koppla av lite till, så jag säger bara:


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag förstår att du gör allt detta för MIG :)

när jag kommer och synar ert hem....

2008-11-06 @ 23:11:26
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja visst är dom goda räkorna Kan tänka mig att det är dom som jag bjöd er på..

Ha en trevlig Helg.

2008-11-07 @ 09:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0