Torsadg



Ville bara skriva några rader innan det bär av till jobbet. igår kväll efter bonde söker fru tog jag fram symaskinen & började laga kläder, typ favoritisar som blivit nött (konstigt, måste ta tag med bantningen, har sagt det i ca 15 år nu...) hursom helst så ringde Mia & flabbade, hade hittat ngn länk med "roliga bilder" på, ja man fick ju en smärre chock, typiskt henne, länkens adress tänker jag inte lägga ut här.

Nej nu skall jag ut med sötisen Boris innan det bär iväg till jobbet, just ja jag måste tanka ochså, tänk att det är bland det värsta jag gör, inte nog med att det kostar en massa pengar, så är det sååå himla jobbigt. (men det luktar gott...)

See you!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja snygga länkar va?? Jag öppnade länken här på jobbet och jag som sitter i kontorslandskap, visste inte hur snabbt jag skulle få bort bilden från skärmen...vågade bara kika på ena...s

2008-11-06 @ 09:58:49
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, det var den sjukaste sida jag har sett på länge!!Det var där jag hittade Betty Boop under gökuret...hihihihi....ska skicka länken till syrran också så hon har nåt att göra om hon får det tråkigt när Simpan sover eller så....fniss

2008-11-06 @ 19:46:52
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0