Julklappar


Jo, har inte bloggat sen i lördags....varken tid eller lust kan man väl säga.

Hursomhelst så var jag på  Birsta igår, puhh vad folk det var. Men jag var supernöjd när jag for därifrån, har nämligen handlat nästan alla julklappar !!!! Vet inte vad det var, jag bara hittade & hittade, har aldrig varit så tidigare år, har kanske 4 st kvar & då vet jag på ett ungefär vad som skall handlas.

Igår kväll bakade jag 2 sorter ur "Leilas...." & under tiden kom "x.et" & tittade på hockey med Magnus, så dom fick fika med nybakat.

 Suuupergoda kolasnitt samt kanelkakor


Från det ena till det andra kolla in katterna värst vilka "kompisar" dom är då:



Idag är jag ledig, tänkte jag skall göra advent, så därför skriver jag inge mer just nu, utan om jag orkar i em så kanske jag lägger ut lite bilder på resultatet.

See you later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0