Vård av hund



Inatt har jag sovit nåda kan man säga, Boris har nu varit magsjuk sen i söndags, då både kräktes & dygnde han hela dan, igår bara dygnde han hela dan & likaså i natt, 4 ggr fr. kl.01.00 var vi upp & skurade, sista gången var kl.06.00 + att Magnus var ut nu strax före kl. 8, hoppas det börjar ge sej, läste på nätet att dels kan det bero på ngt dom ätit,
(Boris är superkänslig i magen, men så här har han aldrig varit) annars är det en ren virus, så han får inte äta på minst 24h men vatten måste han dricka, annars kan små hundar torka ut väldigt snabbt, men fortsätter
det även idag så måste vi uppsöka vetrinär.

Så idag blir jag hemma, kan dels inte ta med han på jobbet, kul för dom andra med en hund som det sprutar ur (och ni skall veta att vi hinner aldrig ut med honom i tid) + att jag inte vill ha en massa "skit" överallt när man kommer hem.

Vilket massa "skitsnack" det blev i detta inlägg då....

Så nu skall jag läsa tidningen & se om man kan sova en liten stund, innan jag skall träffa Anna i birsta,
hon vill ha hjälp med tapetval till deras sovrum.

Vov vov

Kommentarer
Postat av: Boris kompis Mia :)

Nämen stackars lilla Boris!!! Krama och klia honom från mig. Det gör ont i hjärtat att läsa om hur sjuk han är, lillstackarn. Boris och Simon, det är mina killar det ;-) Kram på er!

2008-11-11 @ 16:07:57
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: jonna

spring inte runt på birsta förlänge då så du får torka mer dynga;)

2008-11-11 @ 16:40:48
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Mia igen!

...kolla vad jag skrivit i min blogg. Tänkte närmast på Missen & Iris nu när Boris skitit och kräkts......(urk)Kram kram ;-)

2008-11-11 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0