Ansikts vård

Har konstaterat att det är skillnad på att "köpa dyrt & köpa billigt"

För ett par år sen såg min hy fruktansvärd ut, såg ut som jag hade exsem som vattnades (för er info så har jag aldrig haft problem tidigare, varken med acne eller ngt annat, m.a.o. fin hy)

Då gick jag till Eva på Belle visage i Sundsvall, & gjorde x antal kemisk peeling med AHA-syror (dyrt men med resultat) & det resulterade i att jag började använda deras produkter: dermaha (se bild)



Lite kostsamt men & andra sidan mycket drygt, foundation (den bästa jag testat ) räcker nästan i ett år & kostar ca 600:-

Hur som helst så har jag inte använt detta på ett tag nu, utan jag provat mej fram (igen) på andra märken både billiga & lite dyrare, den sista jag köpte var Lancôme,  men tyvärr börjar min hy se ut som jag har exsem igen.
 
Därför kommer jag att återgå till detta märke igen, kosta vad det kosta vill, alla vill vi väl se bra ut....eller ?? För på mej verkar det vara enda lösningen på problemet.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0