Blogg torka

Hej igen !

Har inte skrivit sen i tisdags, jag har varit sååå himla trött vet inte vad det är, Lina känner likadant.

Har väl inte hänt så jätte mycket, jobbat, handlat, lagat mat osv, (visst verkar jag ha ett spännade liv...) skämt & sido så rullar det väl på som vanligt.

Idag har jag varit ute på tomten en stund & plockat in det sista inför vintern gjorde även lite "halloween stuk" på bron.



Lite kul tycker jag med olika "säsonger" & snart åker det fram ljusslingor !!

Måste även slå ett slag för mösstider, för ibland orkar man bara inte fixa till håret så fort man ska ex. på affären, ut med Boris, ja som sagt överallt där man kan stöta på folk, då är det bara att dra på sej mössan & se ut som folk, kanon !!



Jag har en viss förmåga att sova konstigt om nätterna, för hur bra än håret är innan jag lägger mej, så ser jag inte riktigt klok ut när jag vaknar, ser liksom ut som om jag blivit skrämd av ngt fruktansvärt, för håret står rättupp & på snedden liksom (tur man redan är gift) skulle jag vara singel, skulle jag nog skrämma iväg varenda en när dom vaknade. Det enda som hjälper är duschen & styling produkter, eller en mössa !
 
Idag skall familjen få stuvade makaroner & korv, sen bär det iväg på hockey för Magnus & Gustav´s del, Lina & jag har inte det där brinnande intresset, & för den delen så mår jag inge bra om dom förlora, (vilket jag naturligtvis inte hoppas) blir liksom uppstressad, usch, men på lördagar brukar jag följa med för då brukar vi gå till baren innan & under matchen, då blir det liksom lite roligare....

Nej nu skall jag sätta igång med middagen, får se om jag skriver ngr mer innan kvällen.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anni

Dags att ge sig tillkänna; jag följer din, Mias o Emmas blogg varje dag. I mitt totalt händelselösa liv så känns det som om jag träffar lite folk ändå...hihi Måste bara säga att jag är hur avis som helst på er som kan kolla på TIK när ni vill. Jag skulle hänga på ladan ofta om jag bara kunde. Mycket hellre än shopping eller krogen. Idag gick det bra för TIK- äntligen! Ha det så bra!

2008-10-23 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0