Bröllopsdag

Jaha då firar vi bomullsbröllop idag, gud vad tiden går, har räknat ut om jag & Magnus får ha hälsan i behåll, så kommer vi vara 90 år när vi firar guldbröllop, de ni....medans vissa av våra bekanta kommer att vara 70 resp 75 år.




Det var en av de bästa dagarna i vårt liv, (förutom då barnen föddes).
Här bjuder jag på lite "mingel" ur fotoalbumet:

   
  
   
  

Ja som ni ser var det en lyckad & trevlig dag, lite svårt att välja fr. alla 530 bilder.

Sista bilden tycker jag är så fin, det är min mormor 86 år gammal, ja brås man på
henne behöver man ju inte vara orolig, det är fortfarande fullfart på henne skall ni veta.

Lite tråkigt att man har sin första bröllopsdag på en måndag...men vi får se vad vi hittar på, bla fick vi presentkort på södra berget, som vi fortfarande inte utnyttjat, så jag ringde & förlängde det, så vi kommer att fira där istället.

Skriver säkert mer sen.

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Grattis på ettårsdagen! Vad roligt! Tänk vi var ju superromantiska och gifte oss på en onsdag(!!)..hihi..men det var därför att vi skulle åka på semester den dagen. Gifte oss i Hedbergska huset i vår reseoutfit...haha..men det va såååå fint ändå =) Sen blev det lunch på Jop´s med vittnena och vårt resesällskap innan tåget tog oss ner till Arlanda =)

2008-10-27 @ 09:39:54
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Mia

...men tänk att du var tvungen att sätta in ett kort på grinlurpan nr 1........ser ju ut som att man är så fet så man knappt får upp ögonen..........den tackar vi för................

2008-10-27 @ 18:46:08
Postat av: Mia

GRATTIS på 1-årsdagen!!! (ändå Kramisar från Grinlurpan ;-)

2008-10-27 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0