Filmkväll

Grabbarna har gått på hockey, hoppas verkligen att vi vinner över MoDo !!!!!!!!!!!
Själv skall jag ha en filmkväll alldeles för mej själv, gud vad mysigt, och det jag skall se är:

Säsong 3, jag ligger lite efter kan man säga, jag har fått låna dom av Mia :)
Jag frågade Magnus (ja han tittar också!!...) vem jag är mest lik av fruarna, vet ni vad han svarade ? Bree !!!!! Nog för att jag är pedant, men långt, långt, långt fr henne, & inte nog med det så är hon ju så präktig & snudd på tråkig & det är ju inte jag, nja han blev lite obekväm kan jag säga, visste inte liksom hur han skulle ta sej ur situationen, ha ha. Jag skulle nog tycka att Lynette passar in på mej, ja ochså lite Bree då....(bergis på att MIa ochså tycker Bree...hmmm).

Idag har jag plockat lite, tvättat, dammsugit, fixat lunch, skjutsat Gustav & en kompis på bio, jobbat, & handlat. Middagen fixade Magnus, jag hade tagit fram pölsa ur frysen, sen det var bara & fixa potatisen, ett tips om man tycker om pölsa, köp den på ICA Andersson i Sörberge, dom gör väldens godaste pölsa kan jag lova.

Jag håller på att bli galen på Boris, det är tydligen en grannhund som löper, & han bara gnäller & gnäller, & inte är han speciellt sällskapssjuk heller, måtte hon sluta snart (tik jäv-n).

Ja detta var en liten del från mitt "händelserika liv"....
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Haha..ja 99 frågor..dte är det som kallas att ha lite att göra ;-)

Om du ska länka till mig tex gör du så här:



Markerar Emma

går in på min sida och kopierar "adressen" till mig

* klickar sedan på bilden som ser ut som två kedjor och skriver in min adress där och sparar



Hängde du med? ;-)

2008-10-30 @ 19:57:25
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Mia

Lyllo dig som har en massa avsnitt kvar. Själv har man spanat in vartenda ett och hoppas på att det blir en säsong 5 också..........PLEASE!!!

2008-10-30 @ 20:27:19
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia

Pratade med Emma i telefon förut och då kom Henke hem. Hörde att Timrå förlorade med 4-0. SATAN.

2008-10-30 @ 22:09:19
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0