Halloween

Idag hade jag tänkt ha en filmdag (igen...) Magnus & Gustav + en kompis for till paradisbadet i ö-vik, så jag skulle passa på...kl. är nu 16.07 & jag har fortfarande inte sett ngn film.... nej men vad konstigt, jag har ju bara bäddat, plockat, tvättat duschat, handlat, tänt ljus på gravarna (det tycker jag är så mysigt & rofyllt), lagat mat, förberett lite halloweenmys tills hela familjen kommer hem, gått ut med Boris. Ja men det måste ju göras... 

Idag ringde min "morbro Kåke" alltid lika kul, men det är för det mesta han som hör av sej & det är lika bra, för när jag ringer är han alltid upptagen med ngt tandläkarbesök eller liknande.
                                        
                                                                                                                

Till middag tänkte jag servera: Currykyckling & ris & efterrätt blir det halloweenbakelser åt barnen (köpta)

                                    

Nej nu skall jag passa på att kolla lite på Despirate Housewifes (tror jag det stavas) innan Lina skall hämtas vid bussen.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0