Husbygget

Hej igen

Har precis ätit lunch - mums (wallenbergare, som inte vissa tyckte om).

Dessförinnan var jag till Beijer med lite mått på vårt nya kök, för er som inte vet så håller vi på och skall bygga hus, tyvärr har vi blivit tvungen att skjuta på det till våren (var meningen att grunden skulle gjutas nu innan jul) pga den förb...ade finanskrisen, "finansministern" i vår familj vill att vi väntar lite....kanske lika bra det, det borde ju stabilisera sej snart ?? men åååå vi som kommit så på god väg, ja ja jag är van att "ligga på sträckbänken" Under tiden tar vi in offerter, så vi får ngn hum om priser osv.

Nej nu skall jag göra ngn nytta på jobbet, annars kommer väl "chefen" & tar mej i örat för jag bloggar på arbetstid....

Det är ju hur kul som helst när ni skriver kommentarer, & tack Jonna för receptet, detta skall jag verkligen prova på dom små kräsisarna.

Hej & hopp din gamla stropp

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, ja jag ska tjata med henne ;-) Har dom inte vattenspinning i Timrå då? Annars får du ta och komma ut till världens ände som även min pappa kallar det, han är oxå från Timrå ;-) Förresten så vet både min mamma och pappa vem du är, dom är gamla kompisar med Tonny Persson. Lars o Eva Johansson heter dom Ha en bra dag! //emma

2008-10-15 @ 09:35:12
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0