Klass skillnad...

God morgon !

Igår gjorde jag ju en massa måsten (läs igår) bla tvättade jag, så när jag började vika underkläder så upptäckte jag vilken klass skillnad det är i vår familj på underklädesfronten, min man har så gott som bara märkesunderkläder (kan tilläggas att dom är köpta av min svärmor) själv köper jag ibästa fall 3 för 99:- på Lindex när jag vill "hotta" till mej.

Vill även tillägga att jag heller har en man med "hippa" kallingar än fula urtvättade, men man kanske skall tänka lite mer på sej själv.... Passade på & tog en bild på dom som var tvättade (då ligger det några i tvätten ochså)



För övrigt hann jag väl med det jag satt som mål, förutom laga efterrätten, (gör det ikväll) hjälpte även Gustav med matte läxan.

Middagen bestod av makaroner & "bortlagade" köttbullar (Gustavs uttryck, fått för sej att han inte tycker om hemlagade) barnen jublade naturligtvis över middagsvalet, men det kan jag säga att hungrigare son fick man leta efter senare på kvällen (Lina var tydligen fortfarande mätt...??) det är ju det jag säger det mättar inte lika bra som "riktig" mat jä....a "hitte på"

Usch för livsmedelsindustrin & dess gifter !!!!!!!!!!!

Fick väskan till min nya laptop, som jag för övrigt fått av min ♥man♥ fin va?



Nej nu måste jag stressa, skall iväg till jobbet, men som ni vet har jag lite att stå i innan, såsom ex. gå ut med Boris, frukosten & läsa tidningen vete håken hur det blir med, blev ju sittande en stund vid datorn.

Ses sen

Kommentarer
Postat av: Marie

Måste ju bara säga igen att du är helt otrolig att skriva. Men jätte kul att läsa och alla dina fina bilder du lägger ut. Från granar med kulor i.. och kalsonger men i kulor i dom.. Men snygga färger.



Ha en bra dag. Kram

2008-10-16 @ 09:31:26
Postat av: Mia

Håller med Marie. Du skulle ju kunna skriva en bok för du är bra på att uttrycka dig. Likaså Lina, märkte jag när jag läste hennes blogg.

Men vad säger M när du tar kort på hans kallingar och lägger ut???? Ha ha ha....tänk om han skaffar sig en blogg och tar kort på dina hotta Lindex-trosor...HA HA HA

2008-10-16 @ 21:12:39
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0