Kristallklart

God kväll

Ja idag har man haft ångan uppe, putsat lite fönster, får ju passa på när det är milt väder, därefter tog jag mej an kristallkronan, vill bara nämna att den är inte rengjord sen maj 2007 ! upplysningsvis så tog det ca 1½ h, & då tog jag prisma för prisma...det var värt slitet, för inget går ju upp mot skinande kristall.



Till middag gjorde jag lövbiff & klyftpotatis (magnus & jag åt med sås som var gjord på cambozola, vitlöksost & grädde)
Därefter så skulle Gustav & en kompis på halloween disco, då blev jag tvungen att sminka dom lite innan.

Så här blev resultatet:


Fick sms fr brudarna i Ullared, 9 h har dom shoppat & dom verkade mycket nöjda med resan.

Nej nu skall jag bänka mej framför tv:n, Magnus håller på att förberada inför morgondagens jakt, själv tänker jag fortsätta mitt putsande imorgon ochså blir det hockey.

Trevlig fredagkväll !!
Bettzy Boop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0