Ledig dag

Ja här sitter man & myser i nattlinnet & läser lite bloggar & kommentarer, jätte kul verkligen ett nytt nöje för mej, jag blir så glad & inte känner man sej så ensam heller, börjar förstå min dotters "hålla kontakt på nätet grej".

Min dotter har ochså startat en blogg: www.linasomalltidflina.blogg.se se även under länkar här hos mej.

Idag skall jag göra lite nytta på hemmaplan (som om jag aldrig gör det...) mitt mål är: gå ut & gå med boris, dammsuga, tvätta, städa badrummen (har jag inte frächt på badrummen tycker jag hela huset är ostädat) göra efterrätt (skall ha bjudning på lördag) fixa middag, ja nu får det nog räcka...typ, måste ju hinna läsa lite bloggisar ochså hi hi

Nu tänker nog vissa;  men om hon inte hade så mycket måsten, men det är bara så att ibland verkligen känner man för sånt här & då är det ju riktigt kul, andra dagar känner jag inte för det & då skiiiiter jag verkligen i det, skulle jag inte ha gjort för ett par år sen, för då hade jag verkligen en massa måsten, men då mådde jag ju inte så bra heller.

Liten har blivit stor...huua vad tiden går fort, konfirmation & moppe:






Här har hon fått "sommarjobb" måla staketet, man undrar ju om det kom ngn färg på staketet.... familjens katt Missen är ochså på bild.



Bye bye


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag såg iallafal brun ut på den sista bilden ;O =D



<3<3<3

2008-10-15 @ 20:05:45
Postat av: Mia

Usch va fort tiden går...tyckte nyss att det var du & jag som var 15 år.........va gammal man känner sig! :(

2008-10-15 @ 22:26:21
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0