Mer filmtips !

God kväll !

Vi har precis ätit taccos mmmmm, idag har jag som jag nämnde tidigare haft en "latdag", jo just ja tvättat har jag faktisgt gjort, och varit på affären, så helt lat har jag inte varit, sen har jag ju sett denna otroligt roliga film.

Dagens filmtips: (hittade 2 bilder när jag sökte på den men det är samma film, dvs ingen 1: & 2:a)

När Ben Stiller är som bäst!      Jag älskar Ben Stiller, måste verkligen tillstå att han är en av dom bättre skådisarna (tycker jag), lagomt mesig & när han kommer igång så blir det bara tok av nästan allt.

Den är enormt rolig & rätt skruvad, (tjejen är tydligen svenska) skrattade så tårarna rann, helt klart värd att se, kanske ett tips om man är lite deppig.... för skratta kommer ni att få.

Nej nu skall jag umgås lite med maken framför tv:n.

Längtar tills jag skall lägga mej, har nämligen köpt nya Allt i hemmet & allas, jag älskar inredningstidningar & veckotidningar, sen gör jag en god gärning ochså, jag sparar alla veckotidningar till min gamla mormor, hon blir ju så glad för hon älskar att lösa korsord (sudoku löser jag & Magnus)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0