Nu är jag på gång !!

Äntligen är jag i gång !!

 

Det var faktiskt min (så gott som alltid upptagna) bästa väninna Mia www.ohmammamia.blogg.se som såg till att jag kom till skott ! Har tidigare varit in på lite olika bloggisar, & tyckt det sett kul ut, men när Mia startade sin, så blev det min höjdpunkt på dagen (morgonen) att läsa hur hon haft det, (tyvärr så finns inte alltid tiden att höras jämt) när jag nämner morgon, så är det så att hon är en nattuggla, dvs skriver sent på kvällen (då jag sover).

 

Jag inser att jag måste lära mej mer, dvs jag vill ha en egen design på min hemsida med foton osv…..Mia får lära mej & det snarast !!!!!

 

Idag vaknade vi kl. 08.00, jag hämtade tidningen & vi läste den i sängen – mysigt (gör alltid det på helgerna). Därefter klev jag upp & bakade scons & kokade choklad till barnen (10&15 år) väckte familjens tonåring kl. 09.30 (hon tyckte nog inte jag var riktigt frisk) men även hon anslöt till familje frukosten ! Jätte mysigt !!

 

Därefter plockade & bäddade jag lite, samt städade badrummet uppe, avslutade med en dusch.

 

Till lunch gjorde jag pankisar & till middag hemgjorda schnitzlar & råstekt potatis, gick hem hos så gott som alla…förutom L hon tog bort panerinengen & tyckte det smakade så där.

 

M har varit flitig idag, han har bytt däck på båda bilarna, samt ”höstat” lite, kul att han är hemma, på gårdagens meny stod det både jakt & hockey.

 

M & G har varit på G:s träningar men första träningen resulterade i att han sträckte sej än en gång (ifredags osså på skolan) så han fick stå över innebandyn.

 

Ikväll såg jag att Pretty Women går på 5:an, tror jag skall ha en nostalgi kväll (dreggla lite) för han är ju för snygg (Richard).

 

Kan hända att jag skriver ngt mer ikväll (för det är ju så kul)

 

Vi ses snart !


Kommentarer
Postat av: Mia Lindquist

Va KUL att du har en blogg. Nu behöver vi ju varken ses, ringa eller maila....skoja´ bara!! :) Själv vet jag knappt hur man lägger in bilder osv så det får nog nån annan lära dig. Men vi kanske kan lära oss tillsammans. Har just kommit hem från Sollefteå. Jag & Amanda drabbades av Simon-abstinens, så nu klarar vi oss ett par veckor (högst!) Kramisar

2008-10-12 @ 21:54:56
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Gunilla Nilsson

Roligt att du kommit i gång med en blogg!!

Ser bra ut hitills,kommer förmodligen att så förbli.



Kram GN.

2008-10-12 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0