Resa till Ullared

Tänkte sprida denna info, ifall det är ngn av mina bloggläsare som kanske är intresserade, själv kommer jag absolut att åka, passa på att handla julklapparna samtidigt som ni får en liten weekend för er själva, underbart tycker jag, för det har väl inte undgått era öron hur billigt/bra/snygga saker det finns där. Som det står islutet av meddelandet så är det till dom Mia el Emma ni hör av er till (går ju även bra att kolla med mej ochså, så vidarebefodrar jag)

Iallafall, mina damer, så går det en buss från Sundsvall lördag 6 december ca kl 7.00 till Ullared.
Vi ankommer ca 18.00 och då är det fria aktiviteter under båda kvällarna där nere men vi tänkte ordna en liten fest för dom som vill umgås. Kommer mer info om det på bussen påväg ner :) 

Resan kostar 1500:-/person och då ingår bussresa tur och retur till Ullared. Boende 2 nätter i stuga ca 800 m från GeKås. Vi bor 4 personer tillsammans och bolista kan vi ordna på bussen påväg ner också. Är ni 4 personer som känner varandra eller åker tillsammans så bor ni naturligtvis tillsammans. Vi kommer att ha lättare måltid samt lite tilltugg och annat smått och gott på bussen. Kaffe och te finns också på bussen. Det kommer att bli lotteri med en massa vinster. Vi tänkte även visa en film som kan passa alla/de flesta under resan.

För att anmäla sig till denna resa så betalar man in 500:- senast 6 november och resterande 1000:- senast 30 november. Man får naturligtvis betala allt på en gång också om man vill. Men om man drar sig ur resan får man bara 1000:- tillbaka. Detta för att det inte ska bli dyrare för dom som åker om många skulle dra sig ur och det blir en massa tomma platser i bussen.
Hemresan blir ca 13.00 från Ullared 8 december. Då hinner man shoppa ett par timmar också. :)
Vi kommer till Sundsvall ca 23-24.00 måndag kväll (beroende på hur många stopp vi gör på hemvägen)

Frågor? Maila mig
[email protected] eller Emma [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0