Saknar Mia & Emma

...dom for till Ullared & dess shoppingmecka, i morse kl. 07,00 gick bussen, snacka om avis man är då, & sen kommer jag få lite kommentarer (kanske inga alls), eftersom dom inte kommer läsa min blogg förrän tidigast söndag, tråkigt för då uppdaterar dom inte sin egen blogg heller...det är ju det som är så kul i "blogg världen" att läsa hur andra mår och har det. Men betr Ullared, så blir det nog en tur för mej ochså innan jul, men jag har börjat bli lite nojjig för nu för tiden, för bla väglag, dvs vi skall åka buss så långt ochså är det vinter, huga ligen, men det kommer nog att gå bra (måste ha med åldern att göra).

**********************************************************************************************************************

 Satt & kollade igenom våra bilder, & hittade detta fina kort, som togs för ett par år sedan i och för sej, men det är så fint tycker jag, det är jag och Anna i deras sommarstuga, rätt så lika våra mammor tycker jag (alltså när dom var unga...)

Nu skall jag gå och lägga mej i ett bad innan "du är vad du äter" samt  "lyxfällan" börjar, imorgon är jag ledig, så då får jag nog försöka göra "rent hus" här hemma inför helgen.

Skriver mer imorgon !
Ha en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia - nyss hemkommen från Ullared!!

Ho ho! Nu är vi hemma med alla shoppingfynd vi gjort!!! Du skulle få sömnsvårigheter ett par veckor efteråt om du hade varit med. För fy f-n va mycket det finns att handla - BILLIGT. Och det är inte en massa krafs utan riktigt bra saker. Jag är till och med avis på mig själv för allt jag fyndat! :) Kramisar!

2008-10-26 @ 01:37:55
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0