Sex and the City: The Movie !!!

Ja jag säger bara det, vilken kanon film !!!! Såg den igår eftermiddag, jag hade en film söndag igår, Lina var med en kompis & grabbarna var på träningar, så det var bara jag & djuren hemma - mysigt kan jag påstå.


 Ni som inte sett den, och tänkt göra det... GÖR DET DÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag brukar ha svårt för att se samma film flera gånger, men i detta fall är jag nog tvungen.

-Detta är film för dej Mia !!!

För detta var verkligen en film i mitt intresse....bling bling , glitter & glamor men naturligtvis kärlek & humor, kan även tilläggas att jag bara sett ngt strö program tidigare ur själva serien, men enl mej behöver man inte plöja genom flera boxar innan man ser denna. Men nu känns det nog som om jag måste börja köpa dom boxarna....

Såg även: 
 En mycket bra , mysig, rolig, familjär &  lite grin film, handlar om en man som blivit änka & har 3 döttrar (varav 2 tonårongar) att ta hand om med allt vad det innebär, har / inte redo att hitta kärleken igen, men gör det trots allt, tills det visar sej vara hans brors nya flickvän... ja det är en film som har nästan allt, kan verkligen rekomendera den ochså.

Nej nu måste jag ut med Boris, är hemma idag Magnus är borta hela dagen så jag jobbar på onsdag istället, tror jag skall fortsätta & mysa lite framför tv:n brukar verkligen inte göra sånt dagtid, vet bara inte varför jag är ju ändå bara hemma...men "duktiga jag" har väl en massa måsten att göra, men just idag känns det faktisgt inte så, tror nog att jag skall se på Mamma Mia (igen) ochså en rätt så bra film tycker jag (men inte som Sex and.........!!)

Det är tur jag har en filmgalen tonåring hemma, som har det mesta i filmväg !!

Skriver säkert ngt ikväll ochså.

Och glöm nu inte att kommentera, det är ju så kul med lite komments, framför allt vet jag vilka som är intresserade av min blogg (för inte kan det väl bara vara Mia, Emma, Marie & mamma som är inne och gluttar...)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Smördegssnurrorna blev en hit hemma! Var tvungen att testa dom igår, fixade en stor sallad till oxå..mumma! Tack för receptet! ;-)

2008-10-20 @ 12:22:45
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: jonna

anders jobbade idag på oscars, så jag berättade att du var min gamla granne;)

2008-10-20 @ 15:55:41
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Mia

Då kan du väl kolla på Sex and tje city en gång till med mig då!! Snart börjar jag jobba halvtid så då kan vi väl ta en filmdag och kolla på bra filmer. Har också lust att kolla på boxarna men har inte kommit till skott...

2008-10-20 @ 22:49:10
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia - igen!

...Mamma Mia vill jag också se!!!

2008-10-20 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0