Snart är det jul !!

Man måste ju börja i tid...

Här är mitt senast tillskott av tomtar (köper alltid ngn/några varje år), dom inhandlades på Dollar Store i Härnösand, 
var där med min mamma & min dotter i fredags. Alla som känner mej vet att jag ääälskar julen, så jag längtar tills jag får börja med mitt pynt, då kommer jag lägga ut fler bilder.



Funderar starkt på att börja köpa nya julgranskulor (jag har massor redan) men det är dom där snygga som dom säljer på rummet, tror dom kostar typ så där 200:- st, så man kan ju inte köpa hur många som helst skulle jag tro....får köpa kanske några / år, men ååååå varför är jag inte gjord av pengar, tänk att bara trava in & köpa till hela granen på en gång, & det skulle inte märkas i plånboken.
Kanske jag borde önska mej presentkort där när jag fyller år... Ja ja vi får se.

Pöss & kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha...då måste man iväg till Dollarstore då, ser jag..........vill ha

2008-10-13 @ 23:22:17
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja detta är ju verkligen du Bettan.

Fina var dom i alla fall.



ja som sagt du fyller ju år snart så det är väl bara att önska sig kulor.



Kram

2008-10-14 @ 09:37:34
Postat av: Elin

Men ååå vilka fina!!! vill ha, ja då får man ta sig en tripp :)

2008-11-14 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0