Svårt att äta nyttigt

En liten kortis ang mitt lunchbestyr idag.

Bestämt mej för att äta sallad idag, far en omväg in i Timrå centrum, närmare bestämt  Kebab House, vill ha en sallad (utan bröd), dom meddelade mej att dom inte kunde ta kort för tillfället, -det är ok sa jag jag har även kontanter, dvs en 500 lapp, & på den kunde dom inte ge tillbaka växel !! Irriterat vände jag på klacken & gick därifrån (men innan såg jag verkligen till att dom skulle se hur irro jag var, hi hi) For vidare till en anna pizzeria, dom hade inte öppnat, vidare till en annan & där fanns ingen parkering...

Slutligen tog jag driven på Max & beställde en kyckling sallad.

Allt detta bestyr för en ynka j..a sallad

Slutet gott alltid gott....

Ses snart !

Kommentarer
Postat av: Mia

Om du inte har nåt för dig så kan du väl komma förbi på sjukhuset och äta lunch med mig nån dag. Kram!

2008-10-13 @ 23:24:36
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0