Torsdag

Har inte skrivit sen i måndags, har även fått påminnelse om det...

                               


Ja har väl haft ganska fullt upp måste jag väl tillstå, pusslat lite med jobbdagarna denna vecka, så Gustav slipper sitta hemma hela dagarna själv (vilket inte är ngt hinder för honom, då kan han ju spela dator hur mycket som helst, vilket jag nu vill undvika) Har inte varit så många kompisar hemma detta höstlov.


Idag var det meningen att Magnus & Gustav skulle ut & fiska (ungen älskar det), men vad är det då som ligger vitt på marken, & kallt blev det ochså, men imorgon skall dom (& ev.jag) fara till paradisbadet i ö-vik, det blir kul.


Igår for vi & uträttade lite ärenden var bla på på "donken" & åt därefter fick Media Markt sej ett besök (Gustav passade på att peka ut lite julklappar han önskade sej) & första klappen är nu handlad & det blev till min lilla mormor, en universal fjärrkontroll för "äldre" dvs en enkel utan krussiduller + stora siffror, så stackarn ser var hon trycker, fiffig julklapp tyckte jag (vet ju inte vilka som läser, men avslöja nu inte ev.detta för henne, för jag tror knappast hon är ute & surfar själv...) hihi


Gustavs vinterskor var ju inte inhandlad, så när vi kom ut fr Media Markt så snöade det för fullt, då var det bara att fara vidare för att köpa skor (tänk vad allt var enklare förr, då satt han ju på sej allt som man köpte, men nu skall det minsann vara hippt ochså) phhu !! men vi hittade till slut, till råga på allt hade vi ju Magnus med oss, & han tycker inte om att gå i affärer kan jag säga, så jag kände mej lite små grinig & stressad när jag kom hem igår kväll, därför orkade jag inte skriva ngt inlägg, &sså var det ju Bonde söker fru + Leila bakar.


På tal om Bonde söker fru, så konstaterade Gustav & jag det igår, att den här Peter (han som är bög) han får ju passa sej lite, för idetta fall är han ju inte "den ende" dvs dom andra deltagarna kan ju bli kär ivarandra så det kanske inte är nån som vill ha "bonden" till slut...??? Ja så har det ju inte varit tidigare, då har ju brudarna varit "konkurrenter"..ha ha,
Det bara slog mej.

Nej nu måste jag fixa till mej , för Gustav vill bli skjutsad till en kompis, jag skriver säkert mer ikväll.
 
                                                     
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0