Fredag kväll

In memorian



Nu är Misse kissen borta....knäppte detta kort innan vi satte han i buren.
Var fasen det jobbigaste vi gjort, Iris var det ochså jobbigt med, men hon fick en jätte bra familj att flytta till iallafall, men på ngt vis känns det bra att vi gjorde så här, eftersom Missen var en väldigt speciell katt, med många egenheter som jag tror det bara var Magnus & jag förstod, därför kändes detta trots allt bäst,
så vi vet vart vi har han.

Förutom detta så har städning städning städning & tvätt stått på schemat, inte för att jag kan påstå att jag har smutsigt hemma, utan för att vi måste få bort så mycket det bara går från katterna, med tanke på Gustav´s allergi. 
Maken & jag har legat i hela dagen, så det är såååå rent & frächt här hemma just nu,
skall fixa det sista imorgon.

På em for Lina, jag & Gustav in till stan, sonen hade ääääntligen bestämt sej för att klippa av håret, yiipppii tänkte jag & beställde tid omg. Men han går bara till min frissa Nina på Sprej, och det är förståeligt, för hon är grymt duktig på att klippa tycker vi, han blev jätte fin i håret, fick tom godkänt av syrran, men "smakar det så kostar det"  skall knäppa ett kort så ni får se.

Lite shopping hann vi ochså med, eller rättare sagt Lina, dessa skit snygga skor inhandlade hon

Gud vilken varm & solig dag det har varit 18º, så vi gick till torget för barnen ville ha glass, & jag köpte vita panseer som jag skall plantera imorgon.

Därefter for vi hela familjen till Örjan & Nicola på hamburge grillning, hur gott som helst, gubbsen skulle nämligen in på basketmatchen som vi för övrigt vann, dom blev inskjutsade & jag & barnen får hem, lite handling på Lidl vart det på hemvägen ochså. Sen har vi legat & tittat på Talang + Berg flyttar in,
lungt & skönt mao.

Nej nu skall jag gå & lägga mej, mycket på schemat imorgon kan jag lova.

Natti Natti
&
sov så gott
Misse kissen, vi saknar dej....

Kommentarer
Postat av: Elin

Huva är han borta nu. ja det är aldrig roligt, men jtiden läker alla sår och minnet finns alltid kvar.



Skofantasten lina hihi, jättesnygga skor.

kram på er

2009-04-28 @ 08:33:25
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Lillan

Kursen är över förväntan hittills!

2009-05-05 @ 19:03:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dina bloggar

2009-05-12 @ 08:15:11
Postat av: Mia

Med risk för att låta okänslig - har vi inte sörjt klart Missen nu???? Vill ju att du ska börja blogga igen. För det har ju jag gjort...! Kramis!

2009-05-16 @ 01:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0