Ledig dag



Hi hi, hur söta är inte dessa då !

Idag har jag & Boris varit ute & gått i detta fantastiska vårväder, som sagt det är måndag idag, vet inte hur många måndagar i mitt liv som jag sagt "att nu jävlar" dvs nu skall jag ta tag i vikten.... blev lite taggad igår då jag var ute & promenerade, så jag tänkte nej nu fortsätter med den förändringen, precis när påskveckan börjar...ja ja får väl motionera lite extra då, så man kan få i sej lite god mat & dryck till påsk.



Betr. påsken, så tror jag det är första gången på jag vet inte när, som vi inte har ngt som helst inplanerat, har försökt att bjuda några vänner, men det har inte passat så bra, typ jobb & födelsedagskalas för deras del. Känns lite konstigt eftersom vi alltid brukar ha främmande så gott som hela påsken eller varit i fjällen.... ja ja det blir nog så mysigt ändå, hoppas på fint väder, tänkte ta fram trädgårdsmöbeln ifall det blir grillning.



Idag håller jag på med tvätt av kläder, en lasagne med god sallad skall det bli till middag.
Får se om jag lägger mej & tittar på nyaste Bond filmen,

James Bond 22: Quantum of Solace (2 disc)
jag somnade ju när hela familjen skulle se den sist.....inte för att den var tråkig, men jag var nog för trött.

Betr. min klåda som jag har lidit av i nästan 2 veckor, ifredags for jag till VC för då stod jag inte ut längre, 2 st sköterskor tittade på mej & hade aldrig sett ngt sådant tidigare, jag var ju helt inne på skabb, men det var det inte sa dom, dom ville skicka mej till läkaren, men fanns bara en tid på em & då var jag med Lina som skulle pierca sej.

Vi bestämde att jag skulle testa allergi tabletter, så ner på apoteket det bar & 1200:- fattigare, jag var även tvungen att ta ut min blodtrycksmedecin + att jag även köpte en ny duschceme som jag varmt kan rekomendere, tom Lina använder den, lite dyr kanske, men försvinner klådan är det värt det, huden blir jätte len & man känner sej inte torr.


Shower oil   82:-

Och klådan försvann när jag tog tabletterna, så mao är jag ju allergisk mot ngt, men vad.....


Nej nu skall jag duscha efter en lång & svettig promenad.

Ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0