Nu är hon firad !!



Ja idag hade vi kalaset för Lina.
Hon fyllde ju i tisdags 31/3 men eftersom det var mitt i vecka så firade vi med släkten idag istället. Mycket presenter/pengar blev det, så nu skall hon tom investera en summa i ryska olje aktier....ihopp om att dom stiger tills hon bättre behöver pengarna i livet. (delvis Magnus initiativ) men så här är det med min dotter, hon lägger pengarna på hög hon....gör bara inte av med dom, (jo om hon får vara i min plånbok) men inte annars & då kan hon lika gärna investera, så slipper dom ligga i hennes kassaskåp.
Ja inte är hon lik mor sin i detta fall inte....

Ja ovan ser ni vad hon delvis fick av oss, snacka om en tuff tjej man har, hon "tar tjuren vid hornen" & står ut, enl henne gjorde det ont att pierca sej, blötögd låg min lilla flicka på britsen & höll mamma håååårt i handen....& då tänkte jag, vad håller jag på med....men hon ville verkligen detta. Skall sanningen fram så, har jag varit ung & haft kropp för det, så har jag ochså gjort det !!!! Men som Eva sa idag, skall en annan göra
ngt dylikt får man väl sätta dit en julgranskula så den inte försvinner ur intet...ha ha ha.

Här kommer lite kort fr dagen:




Lite av vad som bjöds på idag, förutom hembakade havrekex & golimpa

Tårtan glömde ja dels att knäppa innan vi börjat karva &sså glömde jag ju ljusen.


Min gull mormor Alva 88 år


Lina, mamma & mormor Alva


Lina & mormor Gunilla




Ja vad säger man, när min man är borta, så intar automatiskt ex:et samma plats tillsammans med hunden....

   


& här ligger "barnvakten" & sover !!medans vi andra fikar, han skulle passa Isak.....tror minsann det blev Boris som fick göra det.

Ja det var lite av vår dag det, nu skall jag se Robinson.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Helt ofattbart vad tiden går fort.. Hälsa Lina Grattis från tanten som hade henne på dagis..Då var hon minsann liten :)..Är jag så mycket äldre nu ;)..Hemska tanke... Kul att du trivs på arbetet du är.. :)

2009-04-05 @ 09:45:33
Postat av: Jeanette

Vilka underbara kort på barnvakten. Dessvärre tror jag inte Lina är lik sin pappa heller när det gäller den ekonomiska biten.

Tack för jättegott fika igår! Kram Jeanette

2009-04-05 @ 10:55:12
URL: http://www.metrobloggen.se/kladdkakan
Postat av: Elin

Tack snälla för underbart fika och trevligt sällskap i lördags. jag hoppas "stortjejen" blev nöjd. hon var så fin i håret och snygg i naveln haha. kram på er

2009-04-06 @ 09:45:38
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: jonna

vad fin lina blev i håret! och ännu mer lik sin mor;)

2009-04-07 @ 11:15:33
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0