Nytt utseende....


Min favvis bild, då det är en kopia av Lina då hon var liten.

Snabb uppdatering innan läggdags, vilket skulle varit för länge sen, men var såå trött när jag kom hem fr jobbet, visade sej när jag vaknade att jag hade 38º i feber....bara så där, nu har det gått över, så nu är det väl meningen man skall ligga & vrida sej en natt till.....

Förnya sej måste man ochså, så jag tog & "hottade" till mej & bytte bakgrund, får väl ägna mej åt det, nu när man måste ha "uniform" på dagarna...ha ha nej det går jätte bra, inga bekymmer med klädval nuför tiden ialla fall, ngt mindra att stressa upp sej för....
Förresten så vill jag ochså skaffa mej en egen & fin hemsida, hittade nämligen en ny "bloggare" eller ny & ny hon har bloggat längre än mej, men hennes sida var så fin, finns ju hur många fina sidor som helst, men jag får hålla mej till blogg.se & dess bakgrunder, det funkar ju det ochså.

Förresten så längtar jag tills på fredag, för då skall jag till Anette (som för övrigt läser min blogg) & göra naglar !!! har inte haft några på snart 1 år....men det har varit helt ok, har väl bara haft en sån period helt enkelt, bildbevis kommer på fredag/lördag, törs ju inte lova för mycket, då jag vet att jag inte uppdaterar lika ofta nu för tiden, måste bli skärpning på den fronten helt enkelt.

Nu blev det ju inte ett snabbt inlägg ju...

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hejsan! Så kul du hittade mej:))

Min handläggare på FK heter Karin Gad och på Arbetsförmedlingen har jag Grazyna!

Ska bli intressant att se vad denna kurs ger!

Fin blogg du har! Ska läsa ikapp mej sedan! Har konstaterat att dottern är sjukt lik Gunilla i allafall:)

Ha en underbar dag så hörs vi!

Och ja! Klassfesten längtar jag till sjukt mycket!

2009-04-15 @ 05:40:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Marie

Roligt att läsa denna sida lite då och då. Och jätte roligt att du trivs på jobbet.

Men va rädd om dig .

Kram

2009-04-15 @ 08:31:43
Postat av: Lillan

LIte lustigt!

Då jag läser din blogg kan man bitvis tro den är min:)

Birsta,baka,laga mat,städa,birsta,birsta,Timrå Ik,Robinson....Lite lustigt eller hur?Övernaturligt har du nämnt också.Har ju en kategori hos mej som heter Övernaturliga Roger!

Förresten var arbetstränar du? Har inte hittat det någonstans!

2009-04-15 @ 14:57:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur i helafriden hinner du med allt du gör,trodde väl aldrig att lillbettan skulle bli en sån otroligt energisk kvinna.Har läst din blogg så som du sa åt mej att göra.Fattar inte hur du hinner allt.

Kram Maria Andersson

2009-04-15 @ 15:20:52
Postat av: Lillan

Aha! Ja då förstår jag! Det är trist då folk måste lägga sej i en annan människas liv! Sköt sitt!

Jag har alltid varit morgonpigg och då jag blev sjukskriven för 4 år sedan så svor jag på att aldrig vända på dygnen! Nu är kanske runt 5 lite väl men tänker som så att om jag stiger upp med Håkan är vi ju trött samtidigt och kommer i säng samtidigt på kvällarna!I stället för att han är dötrött och jag stannar uppe.

Energisk har jag alltid varit och älskar att ha dagarna planerade! Även det en sak som jag vägrat släppa sedan jag blev sjuk.Rätt var det är ska man ju ut igen och då finns ju vanan att organisera och planera dagarna redan!

2009-04-15 @ 16:42:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

God kväll!

Ja men solen kom ju fram till slut idag!

2009-04-16 @ 18:26:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

Japps ! Är mitt nya liv!

Ja in med bild på naglarna!

Du går på nagelverkstan?

2009-04-17 @ 16:46:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Britta

jag har provat lösnaglar inget bra kunde inte ens spola på toaletten o nageln gick av då jag starta tvättmaskin

2009-04-19 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0