Påskafton

Spring Comment

Jaa man undrar ju vart det fina vädret som skulle råda tog vägen.

Men för vår del gör det detsamma, för vi har ängnat hela dagen åt tapetsering i ena lägenheten, blev super bra, tror att den blivande hyresgästen kommer bli jätte glad, nästa gång den lägenheten blir ledig, så skall vi ta oss an hallen + måla alla lister i kök, hall & v-rum vita. Vi har liksom inte hunnit gå igenom den lägenheten ngt, för det har varit brådis för den nya att flytta in, och det måste vara helt tom för att vi skall kunna göra det ingreppet.

Gårdagen började med att ungarna fick leta sina påskägg, ja jag vet att men gör det på påskafton, men eftersom mina barn inte äter godis under detta år, förutom nu till påsk, så måste dom hinna äta upp innan påskhelgen tar slut, därför fick dom det lite tidigare.




I år var jag lite fiffig, jag gömde dom i diskmaskinen resp. tvättmaskinen, så dom fick söka länge minsann.

Igår lyste faktiskt solen ett tag, så då åkte trädgårdsmöbeln fram & vi tog en drink med mamma & Lars i vårsolen. Jag hade bjudit hit dom på påskbord.




Hmm jag & mina dukningar, men jag älskar ju sånt.


Magnus hade minsann klätt upp sej till påsk....

Nej nu skall vi ta & fira lite påsk & att vi är klar i lägenheten, Lina befinner sej på ön & Gustav är med mormor men kommer hem ikväll, så just nu råder tysthet & lungn i vårt hem.

GLAD PÅSK
Hoppas solen lyser imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0