Uppdatering !!

Spring Comment

Jo det märks man fått ett annat liv nu....men mycket mer givande & roligt, sååå roligt att man knappt har tid att uppdatera här i bloggen, men kära vänner bli inte oroliga nu, för det känns som jag har koll på läget....joo allvarligt, så känns det faktiskt.

Har som sagt inte uppdaterat på en vecka nu....mycket att gjort dels i samband med min dotters födelsedag, som vi för övrigt firar nu på lördag för släkten, men självaste födelsedagen fick hon bestämma restaurang, så jag undrade vart min matkräsna tonåring ville äta, spelade ingen roll bara det blev kött....



Så det blev restaurang Victoria, ett säkert kort tyckte jag, då det gällde hennes önskemål.

   

Mätta & belåtna & som kronan på verket: efterrätten som Lina tog:

Havreflarn, bland det godaste efterrätt jag ätit (& resten av familjen)

Men dagen började faktiskt med dettakl.05.45:

Presentöppning, märk väl Boris som är nyklippt & fryser


Iris älskar snören & paket !!


Filmnörden Lina var nöjd med morgonens paket öppning, förutom alla filmer, så fick hon även en tid hos frissan imorgon (fredag) för klipp & sling.
Snacka om en som blev glad, men när vi sen på em skulle ut & äta så ville hon att vi skulle spara en present tills restaurangbesöket.....

Men innan så bar det iväg till skolan & dagen till ära så fick lillebror hänga med till Lina´s skola, snacka om en som längtat & var hel nöjd....jo säkert Lina ochså, men Gustav han såg verkligen fram
 emot detta:



Här kommer presenten som hon fick vänta på:

En piercing i naveln  !!
Imorgon (fredag), snacka om en som blev glad & nervös på samma gång !! ha ha ha
Hon trodde nämligen inte att hennes "hel ylle mamma" skulle gå med på ngt dyligt,
därför hade hon lagt ner det hela.

"Man skall va försiktig med vad man önskar, för har man tur, så blir det som man vill...."
Bildbevis kommer imorgon !!

Jaa förutom det så har det bakats en hel del, här kommer ett litet axplock, resten får ni se efter lördagen


Jo Boris har varit på salong igen, men denna gång gick det inge vidare, dvs ingen frisyr, för har var så tovig, så detta var det enda rätta.....ja vad gör man, men det växer ju ut.
Här kommer en "före & efter" bild
  

Lite påskpynt har jag ochså hunnit med, lite tidigt kanske, men får väl passa på innan kalaset, så är det ivarje fall ngn varelse som får se, alltså barnen tycker detta är viktigt (&sså jag då)









Nej gott folk, nu har jag väl uppdaterat så det räcker !!!

God Natt !!
Från en som det fortfarande kliar väldigt mycket på

Imorgon väntar "La stada"




Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken födelsedag hon hade lina, och vad myccket fina pressenter. ojoj vilken galning ska hon ta hål i naveln eller har hon gjort det redan? tuff tjej, blir nog kanon snyggt, farfar lär få dåndimpen haha. mmm längrar till det där fikat i morrn, hihi. så mysigt påskigt du gjort, jag har själv börjat påskat lite oxå. ses i morrn kram kram

2009-04-03 @ 18:50:21
URL: http://ww.prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0