Alla hjärtans dag



God kväll på Er, har inte haft tid & bloggat på ett tag, just nu har jag lite tid över då jag väntar på gästerna, som för övrigt skulle vara här kl.17.00 (nu är den 17.15) men men man känner ju Mia....så det är liksom ingen suprise precis,
men som sagt då har jag ju lite tid över för Er istället !!!

Har väl inte hänt så mycket, Gustav har haft innebande matcher idag, så där har vi ju varit, sen har jag mest fixat inför middagen, som kommer att bestå av följande:

Förrätt:
Västerbotten Royal med Löjrom

Varmrätt:
Fläskfilé med Kantarellsås
&
Hasselbackspotatis

Efterrätt:
Ceme Brule
med hemgjord hallonsylt i botten


Ja jag tror det blir fin fint jag, lägger ut ev recept imorgon, + att då kommer säkert en massa bilder ochså.

Lite spontan främmande fick vi idag ochså av Håkan (Hacke), jätte trevligt.

Gustav är på lan hos Anton, så nu har Sara en till son....

Just det, måste ju gratta Marie & Roger på Värmdö till det nya huset !!!! Alltså snacka om hus.....7 sovrum & tre toaletter, utomhus pool & utomhus bubbel, poolbar, alltså ni kan inte fatta vad fint huset är, som tur blev vi nerbjudna till midsommar, så då skall Nilsson ligga i poolen & dricka paraplydrinkar !!!!

Nej gott folk nu skall jag göra det sista

Ps. Dom har inte dykt upp än !!!!! (kl.17.24), fasen man börjar ju bli hungrig.... ds.
Typiskt Mia......

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni får säkert en jätte trevlig kväll. Samt ett stort TACK för er hälsning om huset. Och ni är jätte välkommen. Det är ju tradition på midsommar.

2009-02-14 @ 18:18:25
Postat av: Nyss hemkommen Mia

Hööröduru Nilsson!! Sluta åt ljug. Vi hade bestämt kl 18 först men sen så vet jag inte varför vi sa att vi kunde komma vid 17 redan. Anledningen till att jag inte hörde avmig nåt var att vi fick främmande av Amandas farmor &forfar som kom med alla hjärtans present till Amanda. TAck för en JÄTTETREVLGI kväll. Det var länge sen jag skratta så mcyeket. NATTI NATTI. Vi hörs imorrbn. PUSS Puss

2009-02-15 @ 02:03:43
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0