Äntligen fredag

Myspace Comment: Weekend 03

God morgon !!

Fredag igen.....kul, för ikväll skall jag på tjejfest till dom här två:



Skall bli jätte kul, längtar verkligen !!

Precis nu när jag sitter med detta inlägg ringer den här bruden & surrar en stund:



Alltid lika trevligt !!

Idag skall jag bara softa runt, gå ut men hunden, möjligtvis en sväng på affären, ta mej ett bad, ja som sagt bara ta det lungt, sköönt !

Måste ju bara få berätta vad min älskade make sa om rosenbuketten jag köpte:



Han tyckte det såg ut som en sån där tvättsvamp som man har i badet.....snäll han var då ! ja det är väl kanske därför det är mest bögar som älskar inredning osv....naturligtvis finns ju även där undantag, dvs några få "vanliga män" som har det som sin hobby. Kom nu ihåg att jag inte har några fördommar i detta ämne !

Nej mina vänner mer än så här blir det nog inte idag (såvida det inte händer ngt speciellt, ex, om miljöinspektörn kommer cyklande med ngt nytt brev osv)

Jag tar med kameran ikväll, så har ni tur får ni se lite kort imorgondagens inlägg.

Förresten så har inte signaturen POMPOM gjort sej till känna ännu, vem är du ??

Ha en skön fredag !

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha nu en trevlig kväll. Men du har du inget snyggare kort på mig. Se ju lite lustig ut..

2009-02-06 @ 16:37:26
Postat av: Mia

Hoppas att ni hade kul igår!! Är du bakis idag??? Hehe...

2009-02-07 @ 13:01:22
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0