Blev inte som jag hade tänkt mej

Myspace Comment: Hi, Hello, Aloha 52

Jo jag skrev ju tidigare att jag skulle måla om lite saker......hmm det gick åt skogen, så jag fick fara till stan & köpa nya jä..a lampfötter. Men jag har alltid tyckt dessa varit snygga.



Jo där ser man trodde jag var fyndig jag, köpte sprutfärg för 99:- & det gick åt skogen färgen under liksom "jäste" himla kul då......ni som känner mej, vet ju att inte kan jag vara utan lampor i fönstret, så till stan bar det iväg, snacka om oförutsedd utgift.....ja jag nöjjer mej inte med 99 kroners heller.....phhu.

För er som inte vet så hade jag svarta lampfötter tidigare, men då jag tidigare inhandlade dessa lampskärmar ville jag ha vita fötter nu.

Så nu får Mia & Tobbe "fattiga riddare" till middag på lördag.....hi hi hi

Sov gott !
(för det lär väl inte jag göra....)


Kommentarer
Postat av: Mia

Tobbe hälsar att han skulle inte alls ha något emot att äta fattiga riddare...haha...ja, vad ska man säga??? Du får ta och utöka "lampparken" när vi är i Ullared. Tro´t eller ej, men nu ska jag lägga mig. Är SÅÅÅÅÅÅ trött för det är ju fullmåne varenda natt (känns det som) Vi hörs nåt imorgon!

Kramis!

2009-02-11 @ 19:46:27
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Sarvelusen

Jag ser blomman !! tänk att du har gröna fingrar :)

& ja...ja... jag ser lamofötterna och de är fina ;)

2009-02-13 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0