Ett tag sen....

Myspace Comment: Wednesday

Jag har blivit efterlyst ! 
Tydligen några som saknat mina inlägg....& det är ju kul.

Har inte haft ngn blogglust kan man väl säga, samt att jag varit upprörd över en sak som jag tänker
berätta lite senare om, därav har min blogglust varit down.

Hursom helst, idag ledig dag ! skönt, skall fara & handla så det finns lite mat i kylen, lite tvätt av kläder tänkte jag ochså hinna med, ja inte för jag är precis orolig för att bli sysslolös, finns ju massor att göra.

Mina tankar går rätt mycket åt stockholms hållet just nu......dels till Marie & Roger som precis köpt ett otroligt ställe ute i skärgården, vilket klipp, är sååå glad för deras skull, samtidigt blir man ju avis fast på ett "snällt" sätt, skulle inte vara fel att få tag i nåt sånt om jag säger så då....Ja man lever bara ett liv & då får man väl ta vara på det anser jag (maken instämmer).

Nej nu måste jag sätta lite fart har ju inte ens läst tidningen & gått ut med hunden ännu.


Kram på er läsare som jag vet läser.
Och till dom som vill ge sej till känna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0