Gräsänka

Myspace Comment: Wednesday

Ja då var man själv då, ja förutom barnen då, & det är inte klokt vad skönt jag tycker det är, missförstå mej rätt nu, men det är bra för alla att få vara själv ngn gång, det tycker Magnus med.

I och med det så skall barnen & jag till birsta, käka middag & handla alla hjärtans present
(Gustav skall handla till sin tjej), middagen intar vi nog på "donken" så lyxigare än så blir det nog inte med den saken.

Barnen säger: att alltid när dom är själv med Magnus, så blir det så gott som alltid fläskpannkaka el rester när dom skall äta, annat är det med mamma....så jag påpekade detta till min man & fick till svar: att han har tydligen inte samma ekonomi som mej.....(fri tolkning).


Detta blev barnens middag i förgår pankisar med nykokt hallonsylt, men nån fattades...& det var Kevin, en kompis till Gustav, utav ngn anledning dom få gånger han är här, så lyckas jag alltid pricka in denna måltid.

Sen skall vi iväg & handla mat, får ju "stor främmande" på lördag minsann, Mia, Tobbe & Amanda kommer, men det blir lungt eftersom jag skall jobba mitt första arbetspass i kiosken kl.10 på isladan åt hockeylaget, därav val av gäster, för jag antar att Mia kommer att köra så det blir som sagt lungt, jag hade inte tordas bjudit typ Anna & Katarina, för då vete håken om jag tagit mej till ladan dagen efter......hi hi

Nej nu skall jag bege mej ut i förrådet för jag skall sprutmåla lite saker.....ni får se resultat senare, jag råkade nämna för Magnus att jag tänkte måla uppe i tv-rummet, men det gick icke det, trots att jag tänkte täcka för osv, han vet sen tidigare en gång när vi bodde i edsgården & jag skulle spruta en sänghimmel i guld, resultatet blev att stackars Nicklas (grannen) fick även sin rondell eller vad det var ngt verktyg var det ivarje fall, som Magnus hade lånat, ochså guldfärgat...stackarn, men jag hade täckt över Magnus skoter ivarje fall.....

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0