Pysseldag

Myspace Comment: Wednesday

Idag har jag rensat & städat lite, mest rensat, gick lös på skänken i köket där jag förvara ljus, lyktor, servetter, underlägg m.m. Det blev en kasse med skräp iallafall, + att jag fick lite överblick om vad som fanns där, jag hittade till och med en godispåse som jag glömt...!!!

Lite pyssel har det ochså blivit, har hittat plats åt det som inhandlades igår





Kom ju på att detta fat köpte jag till julkarrisarna, & det passade ju jätte bra. Och som tur var köte jag ju två fat, så den andra buketten ochså fick sej ett.





Det fick även bli en bild på vårt brölloppsfoto, den gröna pricken blev av kameran.

Och på tal om brölloppet så ringde Gerda i söndag´s & tänkte börja med min brudbukett....jo vi gifte oss för snart 1,5 år sedan....
För er som inte vet vem hon är så kan man lämna sin bukett till henne & hon konserverar den & arrangerar den i en "tavla" med glaskupa på, jaa den som väntar på ngt gott väntar tydligen aldrig för länge!

Bara för det vet jag inte om jag vill ha en brun eller en vit ram ?? Vad tycker ni ??

Nej nu skall jag se till att sonen & mannen kommer iväg till isladan, det är familjedag där med a-laget så det blir en massa jippon, Gustav längtar.

Lina sitter & pluggar, själv tänkte jag fortsätta & städa lite till.

Ikväll blir det lite häng framför tv:n Semestersvenskar & Made in Sweden på 4:an,
imorgon blir det till att fara & arbeta.

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Mia

Det blev ju skitbra med rosorna! Blombollen som jag fick av dig blev bra på mitt matsalsbord i en svart, djup skål. TACK SÅ MYCKET! :) Som jag skrev i min blogg så har jag slarvat bort sladden som jag måste ha för att kunna föra över bilderna till datorn från digitalkameran.

2009-02-04 @ 21:51:49
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ha ha Magnus tyckte det såg ut som en sån där tvättsvamp som man har i duschen...

2009-02-04 @ 22:28:10
URL: http://bettzyboop.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååå så fint det blev. jag tycker vit ram ja, men så är ju jag en vitohollic oxå hehe. kram kram

2009-02-05 @ 19:36:16
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: fundersam

Hur mycke pengar har du att shoppa för mycke mycke OJ va jag blir av undsjuk

2009-02-05 @ 23:24:02
Postat av: Bettan

Jag handlade för drygt 500:- för det mesta gick på 10:- &sså några för 30:- & det inkl. det jag redovisade på bloggen, det vill sej att man är ju en "affärskvinna" hi hi hi Kramis Eva

2009-02-05 @ 23:37:16
URL: http://bettzyboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0