Rökar´n & det okända

Myspace Comment: Saturday 07

God morgon !

Imorse vaknade jag kl. 07.45 & var pigg & utvilad, hur skönt som helst !

Magnus & Gustav har jag precis skickat iväg till Hudiksvall på innebandy cup.
Igår var Mia & jag på birsta & shoppade....igen, tycker ni säkert, jo men så var det, och inte nog med det så köpte vi likadana kläder !! ja ja men det var ju snyggt, det blev en jätte fin svart vår/sommar jacka & en jätte snygg vår grön kofta, var väl hemma si så där vid 16-tiden, då lagade jag middagen som bestod av currykyckling & ris, senare blev det "så ska det låta" i soffan, jätte skön fredag kväll.

Idag/kväll blir det tjejträff !!!!!

Jo jag lovade ju er ett inlägg om "det okända", det är ju som så att jag tror ju benhårt på detta ämne, och har själv fått uppleva/upplever det, när vi bodde på edsgården tex, hade jag väldigt svårt att sova, fanns naturligtvis flera orsaker till det, jag kunde vakna av att det stor en person & bara stirrade på mej vid sänggaveln, Gustav kunde vakna mitt inatten & bara gallskrek helt utan anledning (vilket inte var likt honom), kände jätte obehag utanför garage dörren & i garaget, vilket även Magnus ochså kände, enda rummet i huset som jag kände "frid" i var Linas.

Hur som helst så tog jag dit en präst, jag är inte religös, men hade hört talas om att han var duktig på sånt här. När han & några till medarbetare kom, så satt vi ju oss & pratade lite innan, jag berättade lite grann om hur det kändes, men inte vart osv. Vi gick runt i huset & tro det eller ej, men där jag upplevt allt, kände han exakt lika, värst var det i vårat sovrum, dit fick han gå tillbaka en gång till, men om Linas rum sa han att där var det lungt....ja men fattar ni, jag var ju naturligtvis nyfiken på vem/vilka det var, men ngt sånt ville han inte gå in på, utan sa bara att jag fick vara glad att det skulle bli lungt nu.
Och det blev det kan jag lova, läskigt va ??

Och just nu har jag & min mamma lite jobbigt med en person som röker.....& jag som HATAR röklukt måste dras med det här, när mamma känner denna röklukt brukar hon ringa & fråga mej om jag känner ngt, & det gör jag inte ochså vise versa, skit jobbigt, helt klart ngn som vi har någt gemensamt med, men vi kan inte lista ut vem, dom flesta tänkbara hade slutat & rökt långt innan dom dog.....ja vad säger man.

Har ngn av ni upplevt ngn onaturligt ngn gång ??

Nej nu skall jag bädda & gå ut en sväng med hunden, innan jag skall börja göra mej redo inför dagen, bildbevis lär nog komma under morgondagen, om jag är pigg vill säga....

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Värmdömorsan

Hallo väntar på att få höra hur festen var i går..

2009-03-01 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0