Sköna söndag

Myspace Comment: Sunday 14

Kommer ni håg att det gick ett program som hette "sköna söndag" ngn gång på 80-talet, jag minns att mamma alltid skulle se det programmet, & minns jag rätt så var väl Lanefelt med & kniiip, ja ja jag bara kom & tänka på det.

Jo gästerna kom till slut....tydligen ett litet missförstånd, hursom helst var det super kul, tror inte jag skrattat så mycket på sistone, hon är tok rolig, Mia alltså, jag är till & med hes idag.

Här kommer lite kort fr gårdagen, blev inte så många, för det var mest Mia som knäppte....får se om hon hittar sladden till kameran ngn gång, så hon kan lägga ut dom.


Dukningen, jag tycker ju om sånt jag...nytt för i år är kristall ljusslingan & kakformarna som jag har värmeljus i, tyghjärtan hade jag sen vårt bröllop.


Här sitter brudarna !!! Vi kör buzz turnering med grabbarna, skit kul hade vi.


Grabbarna tar detta på fullaste allvar.....Mia & jag satt mest & skrattade.


Lina & Amanda hade ochså kul, dom spelade in en film....så här har dom "klätt upp sej"

Jaa & sen fanns det ju fler kort, men dom lägger jag inte upp....

Här kommer lite övriga kort:


Denna fina bukett kom min mamma med inför "alla hjärtans"


Och denna fick jag av min man, + att jag snart kommer få min brudbukett inglasad.


Denna fina orkide kom Mia & Tobbe med.


Här är Gustav efter en match igårdagens turnering, han är lagets "målis"


Och till sist, lill gumman som somnat i mammas säng, tidigare i veckan, hon ser fridfull ut när hon
sover....tonåringen min.

Ja det var vad jag har att bjuda på, vad har ni ??? kanske ngn liiiiten kommentar.....

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad var det där då!?!? Ringa och lägga på luren i örat på mig sedan du sagt att det finns ett nytt inlägg. Oh, Herregud!!! Låt mig gå ner MINST 30 kg FORT SOM SATAN innan jag får bestående men efter att ha sett mig själv på diverse kort. HJÄÄÄÄÄÄLP!!!

2009-02-15 @ 14:00:56
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: lina

Jag och Amande ser ut som LIK för faaen :O vit som faaen :O :P hohoh

2009-02-15 @ 15:57:40
URL: http://linasomalltidflina.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag tycker ni inte ser en dag äldre ut än 20- Fräscha som två nyponrosor!

2009-02-15 @ 21:00:56
Postat av: Mia

Hörröduru Lill-Anni....nu ska vi ta och lugna ner oss lite grann....jag kan riktigt HÖRA ironin i ditt inlägg....MVH STORASYSTER

2009-02-15 @ 23:44:11
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Sarvelusen

Du har då en snäll tonåring du....mina barn skulle mörda mig om jag la ut bilder på dem när de sover.

Men, jag håller med dig, hon ser fridfull ut & Lina är vacker :)

2009-02-16 @ 14:50:58
Postat av: Elin

va fint ni hade dukat, ja de är snäll när du sover, barnen hehe.

2009-02-17 @ 19:47:53
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0